فروش چراغ خورشیدی معابر در توان 60 وات روز به روز در بازارهای تجاری داخلی و خارجی در حال افزایش است. این نوع از چراغ های خورشیدی یکی از بهترین و پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند. لازم به ذکر است که چراغ های خورشیدی از نوع معابر در طرح ها و مدل های مختلف ساخته شده و با قیمت ارزان و مناسب در تمامی بازارها به فروش می رسند.

گفتنی است که شرکت های زیادی در کشورهای مختلف سازنده انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع چراغ های خورشیدی از نوع معابر هستند که این نوع محصولات را با قیمت و کیفیت متفاوت وارد بازارهای تجاری می کنند. در این بین کشور چین یکی از بزرگترین سازنده های این نوع از محصولات خورشیدی است که بهترین انواع چراغ های خورشیدی معابر را وارد بازارهای تجاری می کند. گفتنی است که برند solarlight یکی از معتبرترین برند تولید این نوع از محصولات خورشیدی است.

در این مقاله مختصر در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی معابر در توان 60 وات و همچنین در مورد موارد مصرفی آن ها صحبت خواهد شد. ما را همراهی کنید.

 

در چراغ خورشیدی معابر 60 وات از چه تجهیزات خورشیدی استفاده شده است؟

گفتنی است که تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در چراغ های خورشیدی یکی از مهمترین ارکان این نوع از محصولات خورشیدی است. در این بین به راحتی می توان گفت که کیفیت و ماندگاری تجهیزات خورشیدی به کار رفته در کیفیت و ماندگاری انواع محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا چراغ های خورشیدی از نوع معابر تاثیرگذار است.

همانطور که گفته شد، برند solarlight یکی از معتبرترین برندهای ساخت انواع چراغ های روشنایی خورشیدی است که در ساخت محصولات خود از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات خورشیدی استفاده کرده است. در این بخش به تعدادی از تجهیزات خورشیدی استفاده شده در چراغ های خورشیدی 60 وات اشاره خواهد شد.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل خورشیدی 12 ولت 18 وات از نوع پلی کریستال
  2. باتری 12 ولت 10000 میلی آمپر از نوع لیتیومی
  3. 80 عدد ال ای دی 5730
  4. بدنه از جنس آلومینیوم
  5. پایه نگهدارنده از جنس آلومینیوم
  6. کابل ضدآب

 

موارد مصرفی چراغ خورشیدی معابر 60 وات کدام است؟

همانطور که قبلا اشاره شد، چراغ خورشیدی معابر در توان 60 وات یکی از بهترین و پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی است. چراغ خورشیدی 60 وات توانایی روشن سازی مساحتی در حدود تقریبا 70 مترمربع را دارد و تا ارتفاع 8 متری قابلیت نصب را دارد.

در این بخش قصد داریم در مورد موارد مصرفی این نوع از محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

چراغ خورشیدی 60 وات مناسب است برای:

  1. باغ و باغچه
  2. خیابان ها و جاده ها
  3. بزرگراه ها
  4. ورودی منازل
  5. محوطه حیاط
  6. محوطه پارک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *